Ha nem megy el az ÁNYK jelentés

Egyik lehetséges ok, hogy a NAV szervere jelenleg áll. Ebben az esetben próbálja meg a jelentés elküldését néhány (3-4) óra múlva.

A másik lehetséges ok, hogy nem a megfelelő Java verziót használja (a Java az ÁNYK működésének az alapja).

A Vaslap programon belül a VPOP adatszolgáltatás menüponton belül menjen végig az "A jelentés leadásához szükséges feltételek a számítógépen" pontjain.

Az ÁNYK is lehet, hogy már "koros", úgyhogy megnyitása után a file menü (felső vízszintes menü) utolsó pontjára kattintva (Szervíz) a legördülő listán válassza ki a frissítést.

Ha esetleg ekkor még nem működik, akkor újból kell frissíteni. Többeknél előfordult már, hogy csak a második után működött.

Oldalainkon sütiket használunk. A böngészés folytatásával ezt elfogadottnak tekintjük!